Droopy, wat een poepie :)

Alles over papegaaien en wat daarmee te maken heeft
Plaats reactie
Wendy1982
Vrijwilliger SVP

Droopy, wat een poepie :)

Bericht door Wendy1982 » november 18, 2019, 11:28 am

Hallo allemaal,

Sinds zaterdag middag genieten wij van lieve Droopy.
Zo gezellig om hem in huis te hebben. Zaterdag hebben we hem alleen op een boom laten wennen. Hij heeft toen heerlijk zitten eten en spelen en heeft tegen iedereen hallo gezegd. Ook af en toe een dansje voor ons gedaan :)

Zondag ochtend mocht hij na een rustige nacht mee de douche in met alle gaaien. Dipsy vind het super interessant en wilde heel graag kennismaken. Droopy wist nog niet helemaal zeker of hij op al die aandacht zat te wachten, maar het ging verder heel goed samen. Cobus zat liever een beetje op een afstandje want die dacht waarschijnlijk laat dat jonge grut maar lekker met elkaar bezig zijn. Ik ben al op leeftijd dus dan kan ik rustig genieten van mijn douche. Weezy vond het allemaal wel prima. Zeker omdat hij altijd apart zit en op het uitzicht na is er voor hem niet veel veranderd.

Toen iedereen was opgedroogd mochten Dipsy en Droopy mee naar mijn oma om de koffie. Ook daar genoot Droopy van alle aandacht en heeft hij kennisgemaakt met mooie lieve Maya. In de middag lekker met Dipsy op de boom gezeten. Ze zijn niet samen aan het spelen, maar genieten van elkaar op een afstandje en hebben alle ruimte om lekker daar hun gang te gaan.

In de avond deed Droopy een mopperende puber na, wat wij allemaal stilletjes en stiekem wel grappig vonden. Behalve dan de mopperende puber. Die droop af naar boven.

Vanochtend kwam Droopy weer vrolijk zijn slaapkooi uit en na een lekker ontbijtje en heel veel dansjes voor mijn hulp Anita zit hij nu lekker te spelen op de speelboom.

Lieve Droopy wat zijn we blij dat je bij ons logeert. We genieten nu al zo van je. Wat ons betreft blijf je gezellig bij ons in ons kleine vogelparadijsje đź’—
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
:grijze-roodstaart Dipsy, :amazone-papegaai-geel Cobus, :witbuik-caique Weezy
Logeren: :kaketoe Droopy

178Yvonne

Re: Droopy, wat een poepie :)

Bericht door 178Yvonne » november 18, 2019, 12:46 pm

Droopy doet de naam van de stichting eer aan! Kniesoor die op de soort let.
Kobus thuis bij Henk en Yvonne :grijze-roodstaart2

connyverhoeven
Vrijwilliger SVP

Bericht door connyverhoeven » november 18, 2019, 1:46 pm

Super fijn, het is ook zo'n lieverd!!!!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

:amazone-papegaai-geel2 : Paulie :grijze-roodstaart: Sjaantje :groenvleugel-ara : Ticka Opvang: :kaketoe Droopy

Wendy1982
Vrijwilliger SVP

Bericht door Wendy1982 » november 26, 2019, 6:46 pm

Droopy doet het nog steeds super goed bij ons. We wachten af wanneer hij ons gaat uitproberen maar tot nu toe is het een voorbeeldige kaketoe die heerlijk geniet van ons en wij van hem.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
:grijze-roodstaart Dipsy, :amazone-papegaai-geel Cobus, :witbuik-caique Weezy
Logeren: :kaketoe Droopy

Dorith
Bestuur SVP

Bericht door Dorith » november 27, 2019, 3:04 pm

Wat een leuke updates over poepie Droopy! Deze ervaringen lezen we natuurlijk heel graag en daar worden we blij van. Fijn dat het ook goed accordeert met jullie andere papegaaien. Droopy is echt heel sociaal, he? Als hij maar op tijd naar bed gaat :lol:
Papegaaiengedragsdeskundige

:amazone-papegaai-geel2 Jelle :dwergara Okkie :amazone-papegaai-geel Lorre :senegal Joep

opvang: : :grijze-roodstaart Joopie :grijze-roodstaart Jacco edelpapegaai5 Dori

Plaats reactie