Joopie, tevreden en Vrolijk

Alles over papegaaien en wat daarmee te maken heeft
Natas229
Vrijwilliger SVP

Re: Joopie, tevreden en Vrolijk

Bericht door Natas229 »

Wat een leukerd is Joopie!
Ik vind dat getrappel met die voeten in het waterbakje altijd zo grappig.
Groetjes van Natasja
Luciano :grijze-roodstaart

Ing.S

Bericht door Ing.S »

Even lekker buiten in t zonnetje op vrouwtje haar been zitten. Dan kan ik me wel even lekker wassen en mooi maken AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

178Yvonne

Bericht door 178Yvonne »

Een fraaie foto en leuk om te zien hoe de staart gepoetst wordt. Maar ook een scherpe foto. Bij mij zijn de foto's op het pc scherm haarscherp en als ik ze op het forum plaats, worden ze wazig. Wat doe ik verkeerd?
Kobus thuis bij Henk en Yvonne :grijze-roodstaart2

Ing.S

Bericht door Ing.S »

Héérlijk badderen in mn vogelbadje... en daarna heeft vrouwtje een hekje om mn boom gemaakt want ik ga steeds aan de wandel... mn vrouwtje is me dan kwijt, ik kan me namelijk heel goed verstoppen. En de oude hond vindt mij eng... dus.. moet ik in mn boom blijven... AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dorith
Bestuur SVP

Bericht door Dorith »

Handig verzonnen zo! Een papegaai hebben is heel stimulerend voor je creativiteit :lol:

Volgens mij gaat het verder heel goed met Joopie, he? Zit zeker nu ook wel lekker veel buiten, met dat mooie weer? Geniet maar lekker van elkaar :grijze-roodstaart
Papegaaiengedragsdeskundige

:amazone-papegaai-geel2 Jelle :dwergara Okkie :amazone-papegaai-geel Lorre :senegal Joep

opvang: : :grijze-roodstaart2 Kees :blauw-groen Pelle :grijze-roodstaart Sino :groenvleugel-ara Kukel :grijze-roodstaart Paco :ara-blauwgeel Milo

Ing.S

Bericht door Ing.S »

Het hekje om de boom heeft weinig effect, ik klim er alsnog uit Afbeelding

Vandaag is Joopie jarig! 12jaar!

En als kadootje is mijn vakantieboom af gemaakt! Hiermee kan ik overal mee heen en vooral lekker buiten staan! Ik zeg 'whoop whoop'!Afbeelding

178Yvonne

Bericht door 178Yvonne »

Van harte gefeliciteerd en veel plezier met je cadeau.
Kobus thuis bij Henk en Yvonne :grijze-roodstaart2

Ing.S

Bericht door Ing.S »

Vrouwtje had van kippengaas een hekje gebouwd zodat ik niet meer kon ontsnappen (zie paar afbeeldingen terug)... maar jullie snappen het al, ik bleef gewoon ontsnappenAfbeeldingAfbeelding. Nu is dat opzich niet zo erg... maar de oude hondAfbeelding is bang voor me en de jonge hondAfbeelding denkt dat ik speelgoed ben... Ook is mijn poep niet zo goed voor de jonge hond, ze krijgt er diarree van Afbeelding Afbeelding Daarnaast vond vrouwtje het niet zo leuk dat ik alles op mn pad kapot knabbel, incl. kabels... Afbeelding en haar heel hard bijt als ze me wil pakken van mn verstopplekjes.. Afbeelding Dus nu heeft ze een plexiglas scherm rond mn boomgebouwd.. nu moet ik heel hard nadenken hoe ik hier uit ga ontsnappen.... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ing.S

Bericht door Ing.S »

Ik was ook meegeweest op vakantie naar Duitsland. We waren met de tent Afbeelding Ik op mn vakantieboom (zie eerdere foto's) héél veel mensen op de camping kwamen even bij me kijken, zetten me op de foto Afbeelding en sommigen durfden me op de arm te houden! Ook ben ik een dagje mee op pad geweest is Cochem. Lekker op de hand bij vrouwtjeAfbeelding Ook hier had ik veel bekijks. Alleen sommigen mensen scholden me uit voor pigeon! Afbeelding Noujazeg! Ze zien toch wel mn prachtige staart!!? 🦧
Op de derde foto is te zien dat ik ook op vakantie lekker badder in mn drinkbakje! Afbeelding
Snachts Afbeelding sliep ik in mn reismandje in de tent... ik snurkte wel een beetje! AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie