Blog van Kay

Alles over papegaaien en wat daarmee te maken heeft
Plaats reactie
marcowarbout
Vrijwilliger SVP

Blog van Kay

Bericht door marcowarbout » juni 20, 2019, 12:50 pm

Hallo lieve papegaaien opvangouders en bestuur

Ik ben nu ondertussen alweer 5 weken aan het logeren bij Marco en Diana en heb mijn plekje hier wel gevonden hoor. Ik hou jullie een beetje op de hoogte van mijn ervaringen bij "dit setje" (stelletje plakkers...hahaha) Langzaam aan voel ik dat mijn testosteron wat hoger in mijn bloedspiegel komt te zitten en kan ik regelmatig mijn paringsdrang niet onderdrukken...ik moet mij af en toe eens goed uitleven op de bovenkant van de handen van mijn baasjes en die lijken hier niet echt van gecharmeerd. Eigenlijk komt het erop neer dat ze mijn lustgevoelens gewoon tegenwerken en laten ze zowel verbaal als fysiek aan mij weten dat ze hier niet van gediend zijn...en daar baal ik van als een stekker en laat ze dat ook weten hoor. Ik stap gewoon niet meer op...ik ga soms volledig uit mijn plaat met oerwoud geluiden en vind ze dan echt niet aardig naar mij toe...ik heb toch ook gewoon lustgevoelens denk ik dan...jullie zitten zo lekker klef op de bank met elkaar te flaimen en ik kan alleen maar toekijken! Maar dit gedrag zullen we wel geleerd hebben van het betsuur in hun lessen over hoe ze met ons moeten omgaan. Ik zou willen dat IK eens een lesje mocht geven, dan zou het neerkomen op een les sexuele voorlichting voor adoptieouders van papegaaien...hahahaha maar ja zo goed is mijn vocabulaire nu ook weer niet. Alhoewel ik wel steeds meer woordjes leer en met name erg kan genieten van klassieke pianomuziek. Ik kan ook heel erg goed een operette nadoen...in allerlei toonhoogtes onverstaanbare kreten meezingen. Ze laten mij allerlei diverse muziek genres horen maar mijn favorieten zijn toch bovengenoemde en kinderliedjes. Ik ga bijna op vakantie naar Frankrijk...nog een paar weekjes en dan heerlijk onder de parasol genieten van het franse leven..du noix, des oeufs et des fruits...mmmm kan niet wachten. Jullie horen wel hoe ik het daar heb gehand. Voor zover weer mijn ervaringen als adoptiepapegaai.....Kay is de naam!

Dorith
Bestuur SVP

Re: Blog van Kay

Bericht door Dorith » juni 21, 2019, 7:29 pm

Tja Kay, dat heb je als het voorjaar en zomer wordt, de nachten langer en zwoeler worden en het rokjesdag is geweest. Dan worden de hormonen aktiever en ben je jong en wil je wat .... Maar ja, mensen(handen) zijn daar niet zo geschikt voor. Dus neem maar een koude douche, denk maar aan iets engs en je koelt vanzelf weer af. Hoop ik dan toch voor je ... :lol:

Al met al ben je aardig jezelf aan het worden, jongetje. Gezellig, errug vrolijk, kletsen, soms met een wel erg harde stem, en genieten van je nieuwe leventje. Dat is wel fijn, maar niet ál te veel herrie gaan maken, hoor! Bijna naar Frankrijk, nou jaaaaa, welke papegaai kan dat zeggen, dat hij op vakantie gaat naar la douce France? Ga er maar heel erg van genieten, jongen. Enne, als ze het gaan hebben over "le perroquet", dan moet je op gaan letten! Want dan gaat het over jóu! :edel-papegaai
Papegaaiengedragsdeskundige

:amazone-papegaai-geel2 Jelle :dwergara Okkie :amazone-papegaai-geel Lorre :senegal Joep

opvang: : :grijze-roodstaart Joopie :grijze-roodstaart Jacco edelpapegaai5 Dori

Plaats reactie